מנכ"ל HOT בוועידת ישראל לעסקים: "ביצענו מהלכים משמעותיים לשיפור השירות ב-HOT" 14/12/2009
לגבי השירות ב-HOT ציין עוזר כי לא מספיק רק להציב עוד כמה מוקדנים במוקד הטלפוני, שכן השירות של HOT מתבטא בהמון תחומים. "השנה ביצענו מהלכים משמעותיים לשיפור השירות, והכוונה היא לא רק קיצור זמני המתנה - אלא גם החלפות מאות אלפי ממירים ושדרוג תשתית. מדובר במהלך רחב שיתבצע גם בשנה הבאה", אמר עוזר.

לדבריו, "ממיר חדש הוא סיבה לכך שלא צריך להתקשר למוקד הטלפוני ולהגיד: 'הממיר שלי לא פועל'".

"הממירים של חלק גדול מהלקוחות שלנו הם בני 10 שנים, והם עובדים כמו מחשב בן אותה תקופה, והם חלק מהסיבה לבעיות בשירות", הוסיף עוזר. "אנחנו מחליפים ממירים ללקוחות, וזה מביא פחות שיחות של לקוחות עם ממירים תקולים. זמן המענה במוקדים השתפר, וגם הוספנו עוד נציגים. השיפור שלנו הוא משהו שדורש שנתיים עבודה, ובסוף השנה הבאה הוא ייראה אחרת".

עוזר אמר שהוא לא מבין איזה צורך יש בהקמת תשתיות לאומיות חדשות של המדינה בשוק האינטרנט, כמו שאין תשתית של רכבת קלה. הלקוחות עדיין לא קונים 100 מגה, הם קונים 10 מגה, ואין מה למהר בהקמת תשתיות לאומיות. עוזר הוסיף כי ביומיים הקרובים תקבל חברתו רישיון להיות ספק אינטרנט (ISP).

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1415 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google