הסקר הצביע על כך שלקוחות בזק בינלאומי הם המרוצים ביותר, והעניק לחברה את הציונים הגבוהים ביותר בכל הפרמטרים. שתי החברות האחרות קיבלו שתיהן ציון מסכם זהה - 7.5.
הפרשים ניכרים לטובת בזק בינלאומי נרשמו בעיקר בפרמטר אמינות (בו היא מובילה ב-6 עשיריות הציון על 012 סמייל), וגם בפרמטרים הנוגעים לנאמנות: סבירות לקנות שוב ונכונות להמליץ, היא מובילה על 012 סמייל בפערים ניכרים.
012 סמייל קיבלה את הציונים הנמוכים ביותר בפרמטרים שביעות-רצון כללית (7.7 לעומת 8.1 של בזק בינלאומי), אמינות (7.5 לעומת 8.1 של בזק בינלאומי), סבירות לקנות שוב ונכונות להמליץ לחבר (7 ו-6.7, בהתאמה).
013 נטוויז'ן קיבלה את הציונים הנמוכים ביותר בתחום המקצועיות (6.4 לעומת 6.9 לבזק בינלאומי), בזמן ההמתנה לקבלת שירות (7.9 לעומת הציון הגבוה 8.2), ושביעות-רצון מהטיפול בבעיות (7.1 לעומת 7.8 לבזק בינלאומי). |