בזק בינלאומי מציעה ללקוחותיה אפשרות לפנות לנציגיה באמצעות מערכת צ'אט  23/02/2009
ספקית האינטרנט בזק בינלאומי מציעה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים לפנות אליה בכל נושא באמצעות מערכת צ'אט חדשה שהקימה ולשים בצד את השיטות הקונבנציונאליות יותר של טלפון, פקס או מייל. השירות יינתן מעבר לשעות הפעילות של המוקד הטלפוני, כך שלקוחות פרטיים יוכלו לצ'וטט עם הנציגים עד חצות ולקוחות עסקיים - עד השעה 20:00.

באמצעות מוקד זה מקווה החברה לפתור בעיית חסמים כמו זמן המתנה, זמן משלוח, שעות פעילות מצומצמות או מגבלה פיזית כזו או אחרת.

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1334 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google