012 תפצה ב-1,000 ש' לקוח בשל בעיות בדוא"ל 09/12/2008
התובע טען כי רכש מ-012 סמייל תקשורת בע"מ תוכנת 'בקרת הורים', ומיד לאחר הרכישה החלו בעיות במערכת הדואר האלקטרוני. לדבריו, הוא נותק מכל יכולת תקשורת בדואר האלקטרוני; במשך כ-10 ימים לא הוחזרה לו כתובת הדואר האלקטרוני שלו, ולא היה באפשרותו לקבל ו/או לשלוח דואר אלקטרוני.

לטענת התובע, הוא ביזבז זמן רב על שיחות עם 012, ורק לאחר כ-10 ימים הוחזרה לו כתובת המייל שלו, אך גודלה היה 50 מגה-בייט במקום 1 ג'יגה בייט, וכן הוחזרה לו הכתובת ללא שירות אנטי וירוס וללא מסנן דואר זבל - שירות שהיה קיים לפני התקלה.

012 הודתה כי הייתה תקלה, אך טענה כי היתה קצרה מפרק הזמן לו טען התובע, וכי התביעה 'נופחה' מעבר לכל פרופורציה.

עוד נטען כי שירות הדואר הוא שירות חינם, ובשירות חינם זה אירעה התקלה, ולא בשירות האינטרנט שבגינו שילם התובע, ועל כן אין הוא זכאי לפיצוי.

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1204 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google