מערכת חדשנית שתיכנס לפעולה בחברת HOT, אמורה לשפר את עבודתם של 2000 נציגי השירות והמכירות במוקדים הטלפוניים של החברה.
המערכת, מתוצרת חברת קומפוזיה, מאפשרת לתמוך בנציגי השירות והמכירות במהלך שיחות השירות על ידי תיזמור וליווי אקטיבי של התהליך.
המערכת מספקת הנחיות שוטפות לנציג השירות שמקבל את כל הפרטים אודות הלקוח על מחשבו האישי. התוצאה הינה ממשק תהליכי אחיד המקל על נציגי השירות והמכירות בהוט בתהליכי מתן השרות הרבים והשונים. תהליך ההאחדה אמור להביא לכך שהנציג ישאר עם הלקוח במקום להעבירו לנציגים שונים, דבר המתיש את הלקוח. היקף הפרוייקט נאמד במיליון ש"ח ואת יישום המערכת מבצעת חברת מטריקס. |