בזק בינלאומי הקימה מערכת צ’אט לתמיכה טכנית בלקוחות הפרטיים 15/09/2008
ספקית האינטרנט ’בזק בינלאומי’ עלתה בימים אלו עם מערכת צ’אט לתמיכה טכנית בלקוחותיה הפרטיים.

ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי: "כחברת אינטרנט מובילה אנו מזהים את החשיבות למינוף פלטפורמת האינטרנט לשירות לקוחותינו. במתן אפשרות זו ללקוחות, אנו מרחיבים את מעגל ההתקשרות ונותנים בידם את הבחירה כיצד לקבל שירות".

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1204 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google