HOT תפצה ב-750 שקל לקוח שהפסיד ימי עבודה לאחר שהטכנאי "הבריז" 10/07/2008
אסתר חתוקה ובנה שי תבעו את HOT, בטענה כי לא הודיעה להם על תום תקופת מבצע ומעבר לחיוב במחיר מלא. היא ביקשה להתנתק מ-HOT ותיאמה מועד להגעת טכנאי, אולם הוא בושש לבוא. במועד השני שתואם איחר הטכנאי, והגיע 5 שעות אחרי מתחם הזמן שסוכם. לטענתם, בשל כך נאלץ הבן להמתין בבית ולהפסיד 2 ימי עבודה.

השופט פסק רק פיצוי בסך 750 שקל, משום שקבע כי אסתר חתוקה אינה נכה או מוגבלת, ולכן "אין כל סיבה שבנה יפסיד ימי עבודה רק כדי להמתין איתה לטכנאי, שכל שעליו לעשות הוא לנתק ממיר", וכן מאחר שחתוקה לא הוכיח שהוא משתכר 1,250 שקל ליום עבודה, "ואפילו לא הוכח שעבד בכלל בימים אלה".

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1142 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google