נטוויז'ן מוותרת על הברק. במסגרת המיתוג המחודש של החברה הממוזגת, שעליו תכריז החברה ביום ראשון הקרוב, צפויה החברה לשנות את שמה לנטוויז'ן 013, כך נודע ל"כלכליסט". למעשה מדובר בשלב האחרון במיזוג בין נטוויז'ן לברק, אשר החל בתחילת 2007 ועתה מגיע לסיומו בהשקת השם החדש של החברה הממוזגת והלוגו.
ההערכות הן כי נטוויז'ן תשמור על דמות הלטאה גם בלוגו החדש. ההשקה המחודשת תלווה בקמפיין. ההחלטה לוותר על השם ברק אך לשמור בשם על הקידומת 013 אינה מפתיעה. במהלך חייה של ברק השקיעה החברה משאבים רבים במיתוג הקידומת שלה, שהפכה לאחד הנכסים העיקריים של החברה. |