ללא מעט ישראלים יש צלקות כואבות מהאינטראקציה עם חברת הכבלים. אפילו דוד קמיניץ, 53, שסוגר כמעט שנתיים בתפקיד מנכ"ל HOT, מתברר, סבל מהתנהלותה: "לפני שהתמניתי למנכ"ל", הוא מגלה בראיון למגזין G שיתפרסם מחר (ה'), "עזבתי את HOT בגלל השירות. אף פעם לא אמרתי שהשירות שלנו טוב".
במאי 2006 נחת הלקוח המאוכזב בכורסת המנכ"ל, זמן קצר לאחר שסיים קדנציה מוצלחת כמנכ"ל 013 ברק, תוך שהוא מכריז על מהפכה בשירות כמטרה מרכזית. קרוב לשנתיים אחרי, קמיניץ טוען לשיפור משמעותי, אולם מודה שעדיין "אני לא מרוצה מרמת השירות. הדרך עוד ארוכה מאוד".
בשבוע שעבר הציגה HOT בדו"חותיה הכספיים רווח נקי של 66 מיליון שקל. השאלה שקמיניץ צריך להתמודד איתה עכשיו היא האם בשנה הקרובה, שבה מתכננת HOT להיכנס לתחומים חדשים יימשך השגשוג. "אני יהודי שלא אוהב להיכשל", משיב קמיניץ. מהתקופה בברק הוא שומר עד היום מזכרת, סכין יפנית שעליה הכתובת: "כישלון זה לא אופציה". |