סקר ™TIM לאתרי האינטרנט, פברואר 2008: גוגל בראש; ירידה ל-TheMarker, ynet ו-nrg 17/03/2008
90.8 אחוזים– זוהי כמות החשיפה של אתר גוגל, שעלה בכ-2.7 אחוזים יחסית לחודש ינואר. וואלה הדולק בעקבותיו עלה אף הוא אם כי ב-1.2 אחוזים בלבד והחשיפה שלו כיום עומדת על 73.5 אחוז. החשיפה ל-ynet המדורג שלישי נמדדה ב-57.4 אחוז המשקפים ירידה של 8.3 אחוזים ביחס לינואר, כשבמקום הרביעי מדורג נענע 10 עם 37.7 אחוז המשקפים ירידה בת כ-4.5 אחוזים.

במקום החמישי מדורג אתר You Tube עם 33.9 אחוז בזכות עלייה של כ-2.7 אחוזים, ואחריו מדורג אתר MSN עם 29.8 אחוזי חשיפה. זה נשאר במקומו השישי על אף ירידה בת כ-6 אחוזים מאז ינואר. אתר nrg הממוקם שביעי ירד אף הוא בכ-6 אחוזים ובפברואר הוא נחשף ל-26.3 אחוז מהגולשים.

אתר תפוז ירד ב-15 אחוז אך הוא ממשיך להיות מדורג שמיני בזכות 23.1 אחוזי חשיפה, ואחריו אתר השוואות המחירים זאפ שלמרות ירידה בת 9.8 אחוזים בהשוואה לינואר, שמר על מקומו התשיעי עם 22.9 אחוזי חשיפה.

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

860 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google