בעיות צצות במוקדי השירות של החברה בשבועות האחרונים כתוצאה מאיחוד מוקדי השירות של שתי החברות: ברק ונטוויז'ן. בעיה נוספת שנוצרה היא זמני ההמתנה הארוכים. בתזמון ראשון שביצענו היום סביב השעה 12 בצהריים, העלה זמן המתנה של 13 דקות מהתקשורת עד למענה של נציג שירות לקוחות. תזמון שני שבצענו, שעתיים מאוחר יותר, העלה המתנה של 16 דקות, אחרי שהושמעה הודעה מוקלטת שבישרה על זמני המתנה ארוכים.
מחברת נטוויז'ן-013-ברק נמסר בתגובה: "החברה ביצעה ב-1 למארס שדרוג מערכות מחשוב על מנת להמשיך ולהעניק ללקוחות החברה את השרות האיכותי ביותר. תוגברו מוקדי השירות השונים ונציגי השירות עברו הכשרות מקצועיות ומעמיקות. תוך כדי שדרוג המערכות, ממשיכה החברה להעניק שרות ללקוחותיה באופן שוטף וללא תקלות מערכתיות.
"באופן נקודתי היו לאורך היום זמני המתנה גבוהים מהרגיל במוקד שרות הלקוחות (בתמיכה הטכנית המענה מיידי) אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועושים כל שיש ביכולתנו על מנת לצמצם באופן משמעותי את זמני ההמתנה ולהעניק ללקוחותינו את השרות אליו הם מורגלים". |