בזק בינלאומי מעלה קמפיין תחת הכותרת מצוינות בשירות 30/01/2006
בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הכותרת "מצוינות בשירות". מטרת מסע הפרסום לציין את זכייתה במקום הראשון בפרס מצוינות בשירות של המי"ל בדצמבר האחרון בקטגוריית "תמיכה ושירות לאורך זמן".


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

723 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google