HOT לא מצליחה להקטין את ההשקעה בתוכן 19/10/2005
ההשקעה בתוכן בחברות הכבלים לא קטנה בשנתיים האחרונות ונותרה על רמה של כ-37% מסך ההכנסות. ב-2005 צפויה ההשקעה להסתכם ביותר מ-700 מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker. היעד של חברות הכבלים נותר נמוך מ-30%, ובכיר בתעשיית הכבלים טוען כי ב-2006 ייעשה מאמץ נוסף להקטין את הוצאות התוכן, כחלק מהתייעלות תפעולית מקפת שעוד נדרשת לחברות. חברות הכבלים כבר ביצעו ביניהן מיזוג תפעולי, אך זה עדיין אינו מלא. כך לדוגמא שלוש החברות - ערוצי זהב, תבל ומתב - מפעילות מערכות בילינג שונות. המשך ההתייעלות התפעולית נדרשת לחברות הכבלים, לאחר שאת 2005 הן צפויות לסיים בהפסד תפעולי של כמה עשרות מיליוני שקלים.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

703 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google