הפעם "חקרה" המשטרה את שירות הלקוחות של חברת הכבלים HOT. התוצאות - תירוצים, התחמקויות והתעללות מתמשכת בצרכן. | 26/08/2005 |
---|
משטרת הצרכנות חזרה מחופשת הקיץ. בחופשה הקצרה הספיקה ה"משטרה" בשיתוף עם דוח שירות לאגור תלונות של צרכנים על חברת הכבלים HOT. מהתלונות עולות בעיות נשנות וחוזרות בתחום שירות הלקוחות של חברת הכבלים. הוט, ככל הנראה, לא מבינה כי שירות הלקוחות הוא חלון הראווה שלה בפני הלקוחות, ואם לא ידאגו שם לטפל בבעיה בהקדם, היא צפויה לגלות כי הצרכן הישראלי כבר לא פראייר יותר. כדאי לציין כי רק ברבעון האחרון רשמה הוט נטישה של כ-2,500 מלקוחותיה.
להלן 11 מקרים שממחישים עד כמה זקוק שירות הלקוחות של הוט לרענון.
|  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
---|
695 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|